کامبوج

کامبوج

 

برنامه سفر به کشور کامبوج


پس از ورود به فرودگاه شهر سیم ریپ در کشور کامبوج راهنمای تور با تابلو گاتو به اسم مسافر جهت ترانسفر به هتل به استقبال شما خواهد آمد. ساعت 1 بعد از ظهر پس از استراحت کوتاه برای صرف ناهار به یکی از رستورانهای فست فود می روید. بعد از صرف ناهار به سمت روستای شناور بر روی دریاچه تونل ساپ خواهید رفت و گردش با قایق بکی از لذت بخش ترین لحظات را برای شما رقم خواهد زد. روستا بصورت شناور بر روی آب می باشد و مردم در روز ماهیگیری و کارهای روزمره پرداخته و در شب روستا در سکوت کامل به سر می برد. رستورانهای شناور و ایستگاههای توریستی و مناظر طبیعی اطراف جذابیت خاصی را به این روستا بخشیده که سالانه بازدید کننده زیادی را به خود جذب کرده است.

در هنگام غروب آفتاب پس از بازدید از روستای شناور به سمت رستوران مجلل و سنتی شهر سیم ریپ حرکت می کنید. شام بصورت بوفه آزاد بوده و در هنگام صرف شام موزیک محلی نواخته شده و در انتها برنامه محلی و معروف آپسارا اجرا خواهد شد که  این برنامه شامل رقص ها و اجراهای محلی می باشد.   

پس از اتمام برنامه به هتل انتقال داده می شوید و یا با هماهنگی راهنمای تور می توانید در خیابان پاب از تور جدا شوید و به گشت و گذار بپردازید و با آداب و رسوم و مردم کامبوج آشنا شوید

 

 





 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تورهای خارجی , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : zamani
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: